Författare Ämne: bra visitkort?!  (läst 1523 gånger)

kada

• Beroende
  • Antal inlägg: 263
    • www.tuffatilda.se
bra visitkort?!
« skrivet: augusti 04, 2008, 17:24:06 PM »
Behöver skaffa mig visitkort (för första gången!). Någon som vet en bra sida på Internet där man kan beställa hyfsat billigt och förstås- snygga visitkort?!

Hur gjorde ni era visitkort? Vad kostade de?

Tack för svar!
www.tuffatilda.se
designade babykläder

nublu

• Moderator
  • Kroniker
  • Antal inlägg: 1076
    • Nublu - dansk design på svenska!
SV: bra visitkort?!
« Svar #1 skrivet: augusti 04, 2008, 17:35:02 PM »
Det finns ju VistaPrint men när man räknar efter med frakter och annat så är det inte mycket billigare än att låta någon designer fixa biffen.

Jag ska beställa mina av www.webbia.se, ska bara få klart med vad som ska stå på dom. *hemlighetsfull*
Livet är en enda stor gråzon

Ida

• Moderator
  • Alltid här ?
  • Antal inlägg: 1500
« Svar #2 skrivet: augusti 08, 2008, 07:24:52 AM »
När det gäller VistaPrint så är det bästa att registrera sig först och sen invänta deras reklam spammande. Man får rätt snabbt blliga erbjudande. Jag betalade endast ett par hundra för 400 (tror jag det var) visitkort och 100 vykort, och då laddade jag upp bilder och fixade det precis som jag ville ha det.

Men webbia tycker jag gör mycket fint också och då får du ju hjälp med att få det som du vill!

GirlFriend

• Medlem
  • **
  • Antal inlägg: 17
    • GirlFriend Jewellery
« Svar #3 skrivet: september 02, 2008, 19:43:22 PM »
Vistaprint! Jag fick 200 visitkort gratis på ett mailerbjudande :-). Och såna erbjudanden dimper som sagt ned ganska ofta i mailboxen!

EvaK

• Nykomling
  • *
  • Antal inlägg: 2
    • Visitkort
« Svar #4 skrivet: oktober 18, 2011, 10:55:18 AM »
Vistaprint har jag också mycket bra erfarenheter av och de är största spelaren på marknaden även idag (2011) Webbia känner jag inte till... är de fortfarande i branschen?
/EvaK

Pallas Athena

• Moderator
  • Alltid här ?
  • Antal inlägg: 1649
  • Ingen kund är obetydlig, ingen fråga är för dum!
    • Webbia
« Svar #5 skrivet: oktober 19, 2011, 12:20:19 PM »
Här är jag (Webbia)! :)
Jag använder mig av ett lokalt tryckeri och kan inte konkurrera med Vistaprints priser, dock kan jag överträffa deras kvalitet. I mitt företags ungdom beställde jag visitkort från Vistaprint, och det tog ett par veckor innan jag hade dem i handen. Jag lät de flesta ligga kvar i lådan som de levererades i och efter några månader skulle jag hämta fram fler att dela ut, men då hade pappret på något vis blivit genomskinligt och gulnat, så det var ju bara att kasta dem! :o

Jag erbjuder visitkort från 1.50 kr/st exkl moms och då får ni visitkort som är unika och anpassade efter er verksamhet och er målgrupp. När designen är klar har ni visitkorten inom en vecka, men oftast går det fortare än så. Kika in på hemsidan för att se exempel på visitkort som jag har gjort. När ni beställer av mig kan ni också få visitkorten ihopsatta med en limkant (så som det är på exempelvis anteckningsblock hos hotell mm) så att visitkorten alltid håller ihop och dessutom skyddas mot stötar. När ni ska dela ut dem river ni enkelt av ett visitkort i taget.

Nublu: Så spännande! Är oerhört nyfiken!  :D
Webbshop, hemsida, visitkort eller vad du nu behöver!
www.webbia.se