Författare Ämne: Den engelska versionen av Smyckorama.se  (läst 839 gånger)

smyckorama

• Medlem
  • **
  • Antal inlägg: 10
    • Smyckorama
Den engelska versionen av Smyckorama.se
« skrivet: september 05, 2010, 19:33:22 PM »
Jag skulle bli jättetacksam om någon skulle kunna kolla igenom den engelska versionen av min hemsida www.smyckorama.se (klicka på den engelska flaggan) då den delen är rätt ny och jag uppdaterade den häromdagen. Jag kräver inga långa utläggningar om den såklart men om något ser helt skumt ut är det skönt att få veta det  ::) ;) Feedback på svenska sidan är också välkommet.

vänligen, Linda
Smyckorama.se - unika smycken, speciellt för dig!

Pella

• Administrator
  • Del av inredningen
  • Antal inlägg: 2152
  • För god för att kolsyras
SV: Den engelska versionen av Smyckorama.se
« Svar #1 skrivet: september 05, 2010, 20:01:42 PM »
Jag skulle bli jättetacksam om någon skulle kunna kolla igenom den engelska versionen av min hemsida www.smyckorama.se (klicka på den engelska flaggan) då den delen är rätt ny och jag uppdaterade den häromdagen. Jag kräver inga långa utläggningar om den såklart men om något ser helt skumt ut är det skönt att få veta det  ::) ;) Feedback på svenska sidan är också välkommet.

vänligen, Linda

båda versionerna ser helt ok ut.
Men jag tycker sidan är blek i jämförelse med dina smycken och bilden på dig.
Jag tycker dina smycken är coola och personliga och sidan känns mesig i jämförelse.
Förstår du hur jag menar ?
Smart med en engelsk version.

smyckorama

• Medlem
  • **
  • Antal inlägg: 10
    • Smyckorama
« Svar #2 skrivet: september 05, 2010, 22:49:00 PM »
Citera
Jag tycker dina smycken är coola och personliga och sidan känns mesig i jämförelse.

Ja, jag tror att jag förstår hur du menar. Min tanke är dock att själva sidan i sig ska vara rätt lugn, för att inte dra uppmärksamheten från själva smyckena. Menar du att den är för lugn? Några tips?
Ja, jag kom fram till att eftersom webshopen är i ett amerikanskt forum så är det dumt att inte ha en engelsk version även på själva hemsidan. När jag står på mässor, marknader etc är det också bra om jag lämnar ut visitkort till folk som snackar engelska att de kan gå in och kolla i efterhand :)
Smyckorama.se - unika smycken, speciellt för dig!

Pella

• Administrator
  • Del av inredningen
  • Antal inlägg: 2152
  • För god för att kolsyras
« Svar #3 skrivet: september 08, 2010, 11:22:42 AM »
Citera

Ja, jag tror att jag förstår hur du menar. Min tanke är dock att själva sidan i sig ska vara rätt lugn, för att inte dra uppmärksamheten från själva smyckena. Menar du att den är för lugn? Några tips?

Jag har inte några bra tips, men en sida kan även lyfta fram produkten.
Tex odd mollys sida, andas verkligen odd molly. En sida som verkligen matchar.

När jag kom in på din sida förväntade jag mig ganska traditionella(enkla) smycken
 och blev iofs glatt överraskad när det inte var så  :-) Du gör personliga smycken
så varför inte en personlig sida som gör det ännu bättre.
« Senast ändrad: september 08, 2010, 11:26:22 AM av Pella »